Υλοποιημένα - Χαλκιδική

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Ιερισσού στις 10 Οκτωβρίου και στο ξενοδοχείο Pomegranate Wellness Spa Hotel στις 12 Οκτωβρίου.

Ο Local Ambassador της περιοχής, ήταν ο κ.  Γρηγόρης Τάσιος, Α’ αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, και της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, με την αμέριστη υποστήριξη 17 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 350 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν για δύο μέρες, πληθώρα θεματολογιών από 11 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα. Λία Ζαμπέτογλου & ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, στην παρουσίαση με τίτλο “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί ένα τόπο στον επισκέπτη του. Τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητα μας; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να συναγωνιστούμε, θα πονέσουμε; Πώς, στο τέλος της ημέρας, αναλαμβάνω την ευθύνη του εαυτού μου και του επισκέπτη μου;

Ο κ. Φοίβος Τσαραβόπουλος, στην ομιλία του “Δίκτυα πεζοπορικών μονοπατιών! Ποιες οι απαραίτητες ενέργειες για να είναι επιτυχή;”, έθεσε τα ερωτήματα: Ποια η υπεραξία ενός δικτύου μονοπατιών για ένα τόπο; Ποιες τοπικές συνέργειες θα τα αναδείξουν; Πώς πιστοποιείται η φιλοξενία των πεζοπόρων; Ποιες δράσεις προβολής θα φέρουν τους επισκέπτες κοντά μας;

Ο κ. Θοδωρής Σπηλιώτης στην ενότηταManage like an Athonian Monk”, αναφέρθηκε στο Αθωνικό Management. Τι ήταν αυτό που ερέθισε τo μάτι ενός τεχνοκράτη, επισκεπτόμενου το Άγιο Όρος; Μπορεί στο Αθωνικό Management, να κρύβονται τα μυστικά του επιτυχημένου Management;

Η 2η ημέρα ξεκίνησε με τον κ. Ανέστη Αναστασίου ο οποίος μας μίλησε για τον “Κύκλο του σύγχρονου ταξιδιώτη”, κάνοντάς μας να αναρωτηθούμε, το πως βιώνει ο σύγχρονος επισκέπτης τα στάδια του ταξιδιού του και ποια εργαλεία και εφαρμογές χρησιμοποιεί.

Ο κ. Βασίλης Πολύζος στην ενότητα «Social Media Marketing», μας ανέφερε ποια είναι τα trends και οι ευκαιρίες προβολής στα social media. Πως γινόμαστε μέρος μίας συζήτησης που λαμβάνει χώρα online; Πως χτίζουμε την επικοινωνιακή μας στρατηγική με στόχο την ανάπτυξη του community και την αύξηση του engagement;

Ο κ. Θοδωρής Θεοδωρόπουλος στην παρουσίασή του “Αύξηση απευθείας κρατήσεων - Μύθος ή πραγματικότητα;”, ανάφερε τα εξής ερωτήματα: Πως λειτουργούν οι ΟTAs και πως στέκεται η μονάδα μου απέναντι τους; Μπορώ να αυξήσω τις απευθείας πωλήσεις του ξενοδοχείου μου στο διαδίκτυο; Τι μεθοδολογία πρέπει να ακολουθήσω;

Ο κα. Ιωάννα Χατζηκωστή στην ενότητα “Επαναπροσδιορισμός - εμπλουτισμός τουριστικών προορισμών: η περίπτωση της Κύπρου”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε το πως συνετέλεσαν οι συνέργειες που ανέπτυξε ο ΚΟΤ, με διάφορους φορείς, στην ανάπτυξη των μεγεθών της Κύπρου στον Τουρισμό. Μπορούμε να προσελκύσουμε περισσότερες αφίξεις και πως θα οργανώσουμε και θα αξιοποιήσουμε τους πόρους μας, για να το πετύχουμε;

Ο κ. Γιώργος Πίττας στην ομιλία του με τίτλο “Γαστρονομικές κοινότητες και γαστρονομικοί προορισμοί”, μας παρουσίασε πόση αξία προσδίδει η γαστρονομία σε έναν τόπο. Πως ενισχύει την  ταυτότητα κάθε τουριστικού προορισμού, συμβάλει στην ανάπτυξη του αγροδιατροφικού κλάδου, αλλά και στην τοπική οικονομία γενικότερα; Πως η κοινή διαπίστωση θα γίνει δράση και δεν θα μείνει διαπίστωση; Τι είναι οι γαστρονομικές κοινότητες και πως η δράση τους μας βοηθάει να φτάσουμε στην ολιστική εμπειρία ενός προορισμού;


Η κα. Κατερίνα Σαντίκου στην ομιλία της με θέμα: "Συγχαρητήρια, προσλαμβάνεστε!- Και τώρα, τι; Οδηγός επαγγελματικής αριστείας" μας ανέπτυξε/έθεσε τα ερωτήματα:  Πώς να κερδίσω τα μέγιστα από τη θέση μου; Πώς να διαχειριστώ έξυπνα τον εαυτό μου, τον προϊστάμενό μου, τους συναδέλφους μου; Με ποιους τρόπους θα αναπτύξω καινούργιες δεξιότητες και θα συνεχίσω να γίνομαι καλύτερος, ακόμα και στα πιο απαιτητικά εργασιακά περιβάλλοντα;

Τέλος ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης, έκλεισε την εκδήλωση με την παρουσίασή του με τίτλο: “Guest Experience- Τι εννοείς Σαν τη Χαλκιδική δεν έχει;", αναλύοντάς μας τι θέλει ο σύγχρονος ταξιδιώτης, τι αναζητά από τον τόπο και από την εκάστοτε τουριστική επιχείρησή και τι χρειάζεται να βιώσει, ώστε να γίνει όχι απλά πελάτης, αλλά και διαφημιστής της.