Υλοποιημένα - Χίος

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, πραγματοποιήθηκε στο Ομήρειο Πνευματικό Κέντρο στις 15 & 16 Μαΐου. Ο Local Ambassador της περιοχής, ήταν ο κ.  Δημήτρης Καράλης, Δημοτικός Σύμβουλος για θέματα Τουρισμού στο Δήμο Χίου. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Δήμος και το επιμελητήριο Χίου, με την αμέριστη υποστήριξη 18 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 310 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολούθησουν για δύο μέρες, πληθώρα θεματολογιών από 9 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα. Λία Ζαμπέτογλου και ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, στην παρουσίαση με τίτλο “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί ένα τόπο στον επισκέπτη του. Τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητα μας; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να συναγωνιστούμε, θα πονέσουμε; Πώς, στο τέλος της ημέρας, αναλαμβάνω την ευθύνη του εαυτού μου και του επισκέπτη μου;

Ο Δρ. Θεόδωρος Σταυρινούδης, στην ομιλία του “Οι άνθρωποί μας - Η δύναμή μας”, έθεσε τα ερωτήματα «Αντιλαμβανόμαστε την αξία του ανθρώπου στις τουριστικές επιχειρήσεις;», «Έχουμε επίγνωση της δυνατότητας μετασχηματισμού του ανθρώπινου δυναμικού σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και γνωρίζουμε τη σημασία της υποκίνησης και ενδυνάμωσης του;»

Ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν στην ενότητα “Η τέχνη της δημιουργίας  περιεχομένου”, αναφέρθηκε στον ρόλο των online media στην προώθηση και προβολή περιεχομένου. Πώς δημιουργούμε περιεχόμενο, τα κανάλια προώθησης του περιεχομένου και ποιος ο ρόλος των social media; Πώς οργανώνονται όλα αυτά για την αύξηση της αναγνωσιμότητας και της δυναμικής για κρατήσεις;

Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, μας μίλησε για “Αναμνήσεις γεύσεων και τον Τουρισμό γεύσης”. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, πόσο σέξι είναι η ελληνική κουζίνα; Πόσο ισχυρό brand είναι η χωριάτικη σαλάτα; Ποιος είναι ο τουρίστας γεύσης και τι κυνηγάει; Ξέρουμε τι τον κινεί και αν το διαθέτουμε; Υπάρχει τελικά, τέτοια παγκόσμια τάση; Πώς μπορούμε να την αξιοποιήσουμε; Ποιους αφορά και ποιοι κερδίζουν από αυτή; Πώς καταλήγει σε εξαγωγές;

Η κα. Βάνια Κάμτσιου στην ενότητα «Cultural Intelligence - Καλωσορίζοντας τον Κόσμο στο σπίτι μας με Πολιτισμική Ευφυΐα», μας ανέφερε πως υποδεχόμαστε ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου! Κάποιες φορές είναι εύκολο να τους καταλάβουμε, κάποιες φορές όχι… Γιατί συμβαίνει αυτό; Ποιες ιδιαιτερότητες φέρνουν μαζί τους (στις βαλίτσες τους!) και σχετίζονται με την κουλτούρα τους; Εμείς, είμαστε πρόθυμοι να κατανοήσουμε αυτές τις ιδιαιτερότητες και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους; Πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε με τη γλώσσα σώματος και τις χειρονομίες που κάνουμε, πόσο διαφορετικά πράγματα μπορεί να σημαίνουν σε άλλες κουλτούρες;


Ο κ. Στέφανος Οικονομίδης στην παρουσίαση του “Κάντε τη Google να ερωτευθεί την ιστοσελίδα σας”, ανάφερε ότι ολοένα και περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες, χρησιμοποιούν την μηχανή αναζήτησης της Google για να εντοπίσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αναζητούν.  Τι σημαίνει λοιπόν η κατάταξη της ιστοσελίδας σας στην Google για την αύξηση των εσόδων σας; Πως μπορείτε να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας, προκειμένου να επιτύχει υψηλές κατατάξεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τάσεις του SEO;


Ο κ. Πέτρος Ρούσης στην παρουσίαση του με τίτλο “Influence & Persuasion”, μας βοήθησε να κατανοήσουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά και να  αναγνωρίσουμε τις ιδιαίτερες ατομικές ανάγκες. Μπορώ να περάσω από τη συναισθηματική ακαμψία στη θετική σκέψη και  δράση; Πώς θα ελέγξω και θα προσεγγίσω ευέλικτα τις δύσκολες καταστάσεις;

Ο κ. Πέτρος Μπουχώρης στην ομιλία του με τίτλο “Η αγοραστική εμπειρία του ψηφιακού Ταξιδιώτη: Ευκαιρίες & Προκλήσεις”, μας παρουσίασε πόσο κρίσιμο ρόλο παίζουν τα ψηφιακά μέσα στο αγοραστικό ταξίδι του δυνητικού επισκέπτη. Πώς ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις στην πρόκληση να κατανοήσουν αυτό το ταξίδι, να αναγνωρίσουν τα μέσα και τα κανάλια που παίζουν ρόλο σε κάθε στάδιο, να προσαρμόσουν τη παρουσία τους ανάλογα με τον στόχο τους, να  μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα κάθε μέσου ανάλογα με τη ρόλο του.

Στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, ο κ. Γιάννης Καρβέλας και το εργαστήριο “Γευστική αρμονία εξαιρετικού παρθένου Ελαιολάδου και φαγητού! Γκρεμίζοντας τους μύθους!”, έδωσε τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες μάθουν τα βασικά στοιχεία της οργανοληπτικής αξιολόγησης των παρθένων ελαιολάδων. Επιπλέον δοκιμάσαν εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα απ' όλη τη χώρα και έμαθαν πως να συνδυάζουν παρθένα ελαιόλαδα με διαφορετικές συνταγές, ταιριάζοντας με αυτό τον τρόπο κάθε φαγητό με το σωστό ελαιόλαδο.

Στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΧΙΟΥ, ο  κ. Χρήστος Αξαρλής και το εργαστήριο “Παραδοσιακά Προϊόντα της Χίου στη Σύγχρονη Ελληνική Αναμιγνυολογία”,  έδωσε τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες, να μάθουν τις σύγχρονες τεχνικές ανάμιξης αλκοολούχων και μη ποτών, χρησιμοποιώντας κατ' εξοχήν παραδοσιακά προϊόντα, ενισχύοντας έτσι την τοπική κοινότητα και διατηρώντας τη κουλτούρα των εγχώριων και τοπικών παραδόσεων.