Υλοποιημένα - Σκιάθος

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ-Σκιάθου, πραγματοποιήθηκε στον Πολυχώρο Μπούρτζι στις 7 & 8 Μαΐου. Ο Local Ambassador της περιοχής ήταν ο K. Νικόλαος Τζούμας, δημοσιογράφος της περιοχής. Την εκδήλωση διοργάνωσαν το επιμελητήριο Μαγνησίας και η Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας “Ξένιος Ζεύς”, υπό την αιγίδα του Δήμου Σκιάθου, με την αμέριστη υποστήριξη 10 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 75 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολούθησαν για δύο μέρες, πληθώρα θεματολογιών από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.



Η κα. Λία Ζαμπέτογλου και ο κ. Γιώργος Κουτσοκώστας στην παρουσίαση με τίτλο “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου” αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί έναν τόπο στον επισκέπτη του; Τι πραγματικά σημαίνουν οι συνέργειες στην καθημερινότητα μας; Είναι αλήθεια τόσο δύσκολο να συναγωνιστούμε, θα πονέσουμε; Πώς, στο τέλος της ημέρας, αναλαμβάνω την ευθύνη του εαυτού μου και του επισκέπτη μου;

Η κα. Βάνια Κάμτσιου στην ενότητα «Cultural Intelligence - Καλωσορίζοντας τον Κόσμο στο σπίτι μας με Πολιτισμική Ευφυΐα», μας ανέφερε πως υποδεχόμαστε ανθρώπους από όλα τα μέρη του κόσμου! Κάποιες φορές είναι εύκολο να τους καταλάβουμε, κάποιες φορές όχι… Γιατί συμβαίνει αυτό; Ποιες ιδιαιτερότητες φέρνουν μαζί τους (στις βαλίτσες τους!) και σχετίζονται με την κουλτούρα τους; Εμείς είμαστε πρόθυμοι να κατανοήσουμε αυτές τις ιδιαιτερότητες και να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες τους; Πόσο προσεκτικοί πρέπει να είμαστε με τη γλώσσα σώματος και τις χειρονομίες που κάνουμε, πόσο διαφορετικά πράγματα μπορεί να σημαίνουν σε άλλες κουλτούρες;

Ο κ. Παναγιώτης Κουρέντας, στην ομιλία του “H σημασία της Κοστολόγησης ως εργαλείο ανάπτυξης για την κερδοφορία των επιχειρήσεων στην σύγχρονη εποχή”, μας παρουσίασε τη σημασία της κοστολόγησης στη σύγχρονη εποχή των οικονομικών δυσκολιών και πώς τη χρησιμοποιούμε ως εργαλείο, όχι μόνο για την επιβίωση μας, αλλά και για την κερδοφορία που θα μας επιφέρει. Ποιες είναι οι βασικές αρχές και διαδικασίες υπολογισμού του κόστους, πως γίνεται ο έλεγχος και η μείωση του; Ποιες είναι οι συνέπειες της άσκοπης σπατάλης των πόρων και ποια η τεχνική ανάλυσης των πωλήσεων και των δαπανών που προκύπτουν;

Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης στην παρουσίαση του “ Mια φορά και έναν καιρό ήταν ένα brand… / Storytelling 1-0-1” έθεσε τα ερωτήματα «Γιατί καταναλώνουμε μύθους; Πόσο ισχυρό εργαλείο πώλησης είναι ένας σωστά διατυπωμένος Μύθος και πώς τον φτιάχνουμε; Και πού τον διηγούμαστε; Ποιες είναι οι πρώτε ύλες; Χρειάζεται…δράκος; Πώς μπορεί να αξιοποιήσει το storytelling τουριστικά ο προορισμός; Τι μας διδάσκει το Hollywood και τα megabrands;».

Ο κ. Πέτρος Μπουχώρης στην ομιλία του με τίτλο “Η αγοραστική εμπειρία του ψηφιακού Ταξιδιώτη: Ευκαιρίες & Προκλήσεις”, μας παρουσίασε πόσο κρίσιμο ρόλο παίζουν τα ψηφιακά μέσα στο αγοραστικό ταξίδι του δυνητικού επισκέπτη. Πώς ανταποκρίνονται οι επιχειρήσεις στην πρόκληση να κατανοήσουν αυτό το ταξίδι, να αναγνωρίσουν τα μέσα και τα κανάλια που παίζουν ρόλο σε κάθε στάδιο, να προσαρμόσουν τη παρουσία τους ανάλογα με τον στόχο τους, να  μεγιστοποιήσουν την αποτελεσματικότητα κάθε μέσου ανάλογα με τη ρόλο του;

Η κα. Χριστίνα Βάσσου στην ενότητα “Η τέχνη της δημιουργίας  περιεχομένου”, αναφέρθηκε στον ρόλο των online media, στην προώθηση και προβολή περιεχομένου. Πώς δημιουργούμε περιεχόμενο, τα κανάλια προώθησης του περιεχομένου και ποιος ο ρόλος των social media; Πώς οργανώνονται όλα αυτά για την αύξηση της αναγνωσιμότητας και της δυναμικής για κρατήσεις;

O κ. Σωτήρης Βαρελάς μας παρουσίασε «Αυτό που θέλουν οι Επισκέπτες», απαντώντας σε ερωτήματα όπως, Τι σημαίνει "καταναλωτική συμπεριφορά" από τη σκοπιά των επιχειρήσεων τουρισμού και φιλοξενίας, με έμφαση στο σύγχρονο επισκέπτη, ποιες είναι οι βασικές κατηγορίες των επισκεπτών, οι σύγχρονες τάσεις και αντιλήψεις που επικρατούν σήμερα στον κλάδο και πώς όλα αυτά επηρεάζουν την ποιότητα των δικών μας παρεχόμενων υπηρεσιών;

Στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού OnTour Β. ΣΠΟΡΑΔΩΝ-Σκιάθου ο Άγγελος Αντωνίου και το εργαστήριο “Η Ελλάδα στη λίστα σας”,  έδωσε τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες, να μάθουν για τους θησαυρούς του ελληνικού οίνου, μέσα από τη θεωρητική και γευστική γνωριμία, με μερικές από τις πιο γνωστές ελληνικές ποικιλίες. Επιπλέον γνώρισαν βιωματικά τον σωστό τρόπο σερβιρίσματος του κρασιού,  αλλά και τις βασικές γνώσεις συντήρησης και πώλησης του.