Υλοποιημένα - Πόρος

Στον πανέμορφο Πόρο εγκαινιάστηκε η νέα εθνική δράση «Σχολείο Τουρισμού OnTour».

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ Πόρου, πραγματοποιήθηκε στο Κτήριο Συγγρού στις 21 & 22 Απριλίου. Ο Local Ambassador της περιοχής ήταν ο κ. Δημήτρης Συξέρης, Πρόεδρος του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο Εμπορικός – Επαγγελματικός σύλλογος Πόρου. Πάνω από 65 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολούθησαν για δύο μέρες, πληθώρα θεματολογιών από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα. Λία Ζαμπέτογλου και ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, στην παρουσίαση με τίτλο «Γίνε ο Concierge της περιοχής σου»”, αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί έναν τόπο στον επισκέπτη του και στην σπουδαιότητα των συνεργειών στην καθημερινότητα μας. Επίσης, ανάδειξαν τα οφέλη του συναγωνισμού σε έναν τόπο και σε θέματα που αφορούν την ανάληψη της προσωπικής ευθύνης κάθε επαγγελματία του τουρισμού, απέναντι στον εαυτό του και τον επισκέπτη του.

Ο κ. Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης, στην ομιλία του «Διαδικτυακές κριτικές. Απειλή ή ευκαιρία», μας έδειξε πώς μπορούμε να μετατρέψουμε τις κριτικές της επιχείρησης μας σε προωθητικό εργαλείο, ενώ ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης στην ενότητα «Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών», έθεσε προβληματισμούς αναφορικά με το πόσο σημαντικό είναι το θέμα της Διαχείρισης Παραπόνων και ανέλυσε πρακτικές, ώστε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας, να λύνουμε προβλήματα και να αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις.

Τη δεύτερη ημέρα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ Πόρου, ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης, μας μίλησε για «Αναμνήσεις γεύσεων και τον Τουρισμό γεύσης». Στην εισήγηση του, μας έβαλε να αναρωτηθούμε για το «Πόσο σέξι είναι η ελληνική κουζίνα», «Πόσο ισχυρό brand είναι η χωριάτικη σαλάτα», «Ποιος είναι ο τουρίστας γεύσης και τι κυνηγάει» και πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτή την παγκόσμια τάση.  

Ο κ. Χάρης Μπρουσαλιάν και η κα. Χριστίνα Βάσσου στην ενότητα «Η τέχνη της δημιουργίας  περιεχομένου», αναφέρθηκαν στο ρόλο των online media στην προώθηση και προβολή περιεχομένου, την αποδοτική δημιουργία περιεχομένου, τα κανάλια προώθησης του και τον ρόλο των social media σε όλη αυτή τη διαδικασία, με στόχο πάντα, την αύξηση της αναγνωσιμότητας.

Ο κ. Στέφανος Οικονομίδης στην παρουσίαση του «Κάντε τη Google να ερωτευθεί την ιστοσελίδα σας», μας βοήθησε να αντιληφθούμε τη σπουδαιότητα της μηχανής αναζήτησης της Google, για τον εντοπισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών μας από τους πελάτες μας. Μας έδωσε ιδέες για τη βελτίωση της ιστοδελίδας μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλές κατατάξεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, αξιοποιώντας τις πλέον σύγχρονες τάσεις του SEO.

Τέλος, ο κ. Γιώργος Λούκας, μέσα από την εισήγηση του με τίτλο «Σέρβις Κρασιού & Σαμπάνιας», μας μύησε στον υπέροχο κόσμο του οίνου απαντώντας σε ερωτήματα όπως, ποιες είναι οι σωστές συνθήκες συντήρησης και φύλαξης κρασιών, σε ποια θερμοκρασία τα σερβίρουμε, σε τι ποτήρι τα προσφέρουμε, πως τα μεταγγίζουμε και φυσικά πώς ανοίγουμε σωστά μία σαμπάνια.

Στο εργαστήριο με τίτλο «Γευστική αρμονία εξαιρετικού παρθένου Ελαιολάδου και φαγητού! Γκρεμίζοντας τους μύθους!», που οργανώθηκε στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ Πόρου, ο κ. Γιάννης Καρβέλας, έδωσε τη δυνατότητα σε 25 συμμετέχοντες να μάθουν τα βασικά στοιχεία της οργανοληπτικής αξιολόγησης των παρθένων ελαιόλαδων. Επιπλέον οι συμμετέχοντες, δοκιμάσαν εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα από όλη τη χώρα και έμαθαν πως να συνδυάζουν παρθένα ελαιόλαδα με διαφορετικές συνταγές, ταιριάζοντας με αυτό τον τρόπο κάθε φαγητό με το σωστό ελαιόλαδο.