Υλοποιημένα - Όλυμπος

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour ΟΛΥΜΠΟΥ, πραγματοποιήθηκε στο Sentido Mediterranean Village στις 23 & 24 Απριλίου. Οι Local Ambassador της περιοχής ήταν η κα. Ευαγγελία Ξυπτερά, Μέλος του ΔΣ της ΠΟΞ και Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, και ο κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης, μέλος του ΔΣ του Ξενοδοχειακού επιμελητηρίου και Γενικός Γραμματέας της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας. Την εκδήλωση διοργάνωσε η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, με την αμέριστη υποστήριξη 20 εθελοντών της περιοχής. Πάνω από 215 συμμετέχοντες, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν για δύο μέρες, πληθώρα θεματολογιών από 8 εξειδικευμένους ομιλητές του Τουριστικού κλάδου.

Η κα. Λία Ζαμπέτογλου και ο κ. Ανδρέας Ζαγάκος, στην παρουσίαση με τίτλο «Γίνε ο Concierge της περιοχής σου», αναφέρθηκαν στο ποιος τελικά εκπροσωπεί έναν τόπο στον επισκέπτη του και στην σπουδαιότητα των συνεργειών στην καθημερινότητα μας. Επίσης, ανάδειξαν τα οφέλη του συναγωνισμού σε έναν τόπο και σε θέματα που αφορούν την ανάληψη της προσωπικής ευθύνης κάθε επαγγελματία του τουρισμού, απέναντι στον εαυτό του και τον επισκέπτη του.

Ο κ. Στέφανος Σιδηρόπουλος, στην ομιλία του «Υπαίθριες δραστηριότητες – Ένας θησαυρός στα χέρια μας», απάντησε στα ερωτήματα τι είναι οι υπαίθριες δραστηριότητες και ποια τα οφέλη τους για το τουριστικό προϊόν της περιοχής, ποια τα χαρακτηριστικά τους και ποια η αγορά τους, πως τα χρησιμοποιούν άλλες χώρες και πως θα πρέπει να τα χρησιμοποιήσουμε εμείς.

Ο κ. Πέτρος Ρούσης στην παρουσίαση του με τίτλο «Influence & Persuasion», μας βοήθησε να κατανοήσουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά και να αναγνωρίσουμε τις ιδιαίτερες ατομικές ανάγκες, με στόχο να περάσουμε από τη συναισθηματική ακαμψία στη θετική σκέψη και δράση και να καταφέρουμε να προσεγγίσουμε ευέλικτα δύσκολες καταστάσεις.


Ο κ. Δημοσθένης Μπρούσαλης στην εισήγηση του με τίτλο «Πού κρύβεται το τουριστικό brand που μας λείπει; / Βranding προορισμού», μας μίλησε για το τι είναι brand και τι branding. Τι θα πει brand name; Μπορεί να γίνει μάρκα, ένας προορισμός; Αν ναι, πώς τον φτιάχνουμε; Και πώς τον διαχειριζόμαστε; Αρκεί το σήμα και μια “έξυπνη” φράση; Ποιοι εμπλέκονται και ποιοι είναι οι “μέτοχοι”; Ποιοι καταναλώνουν το brand που θα φτιάξουμε; Πώς τους διαλέγουμε και πού τους βρίσκουμε;

Ο κ. Δημήτρης Σεραφειμίδης στην ενότητα «Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών», έθεσε προβληματισμούς αναφορικά με το πόσο σημαντικό είναι το θέμα της Διαχείρισης Παραπόνων και ανέλυσε πρακτικές, ώστε να διαχειριζόμαστε αποτελεσματικά τα παράπονα των πελατών μας, να λύνουμε προβλήματα και να αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις.

Ο κ. Θοδωρής Θεοδωρόπουλος στην εισήγηση του «Ενίσχυση των απευθείας κρατήσεων ξενοδοχείου», μας ανέλυσε τους τρόπους που μπορεί ένας ξενοδόχος να αυξήσει τις απευθείας κρατήσεις του, σε σχέση με αυτές των OTAs. Ποια είναι τα δομικά στοιχεία που συνθέτουν το απευθείας κανάλι πωλήσεων της επιχείρησης.

Ο κ. Γιάννης Καρβέλας, μας παρουσίασε τον θησαυρό που ονομάζεται Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο και την άρρηκτη σύνδεση του με τον Ελληνικό τουρισμό και πως η σωστή χρήση του μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός ανάπτυξης του γαστρονομικού τουρισμού.

Στο εργαστήριο με τίτλο «Γευστική αρμονία εξαιρετικού παρθένου Ελαιολάδου και φαγητού! Γκρεμίζοντας τους μύθους!», που οργανώθηκε στα πλαίσια του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΟΛΥΜΠΟΥ, ο κ. Γιάννης Καρβέλας, έδωσε τη δυνατότητα σε 30 συμμετέχοντες να μάθουν τα βασικά στοιχεία της οργανοληπτικής αξιολόγησης των παρθένων ελαιόλαδων. Επιπλέον οι συμμετέχοντες, δοκιμάσαν εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα από όλη τη χώρα και έμαθαν πως να συνδυάζουν παρθένα ελαιόλαδα με διαφορετικές συνταγές, ταιριάζοντας με αυτό τον τρόπο κάθε φαγητό με το σωστό ελαιόλαδο.