SETE Training > Σεμινάρια Διοίκησης και Λειτουργικής Διαχείρισης

Διοίκηση & Λειτουργική Διαχείριση


eCornell Courses

SETE Training, operating under the Institute of Greek Tourism Confederation in strategic partnership with Cornell University, offers 100 eCornell course licenses exclusively for Greek tourism Industry’s professionals at the preferential price of $190 from $769. The courses are designed by Cornell University professors in order to address the needs of the current professional environment and tailor-made for the highly demanding schedule of the modern professional.

ADVANCED COMMUNICATION - (Ζάκυνθος)

Αυτό το δεκαεξάωρο διαδραστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βιωματική εξάσκηση αλλά και την εκπαίδευση στελεχών του χώρου Φιλοξενίας, Μαζικής Εστίασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης επικοινωνίας τόσο με πελάτες όσο και με συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα. Η μεθοδολογία του εργαστηρίου αποτελείται από μετάδοση γνώσης, , εμπειρική εξάσκηση και παραμετροποιημένα σενάρια στην πραγματικότητα των δραστηριότητες και ασκήσεις.

ADVANCED COMPLAINT HANDLING - (Θεσσαλονίκη)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training ‘Advanced Complaint Handling’, θα σας βοηθήσει να διαχειρίζεστε καλύτερα τα παράπονα και τις δύσκολες καταστάσεις με τους πελάτες σας και β) να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο οργάνωσης και εκπαίδευσης στην ομάδα σας, ώστε να μπορούν να τα διαχειρίζονται μόνοι τους, επαγγελματικά και αποτελεσματικά.

MANAGEMENT MASTERCLASS ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ - (Χαλκιδική)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, “Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων”, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις στη διοίκηση και τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Επιπλέον θα προσαρμοστούν στο ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό περιβάλλον όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι διαδικτυακές εφαρμογές παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην επικοινωνία όσο και στη διαχείριση του πελάτη.

ADVANCED COMMUNICATION - (Ηράκλειο Κρήτης)

Αυτό το δεκαεξάωρο διαδραστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βιωματική εξάσκηση αλλά και την εκπαίδευση στελεχών του χώρου Φιλοξενίας, Μαζικής Εστίασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης επικοινωνίας τόσο με πελάτες όσο και με συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα. Η μεθοδολογία του εργαστηρίου αποτελείται από μετάδοση γνώσης, , εμπειρική εξάσκηση και παραμετροποιημένα σενάρια στην πραγματικότητα των δραστηριότητες και ασκήσεις.

MANAGEMENT MASTERCLASS ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ - (Ρόδος)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, “Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων”, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις στη διοίκηση και τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Επιπλέον θα προσαρμοστούν στο ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό περιβάλλον όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι διαδικτυακές εφαρμογές παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην επικοινωνία όσο και στη διαχείριση του πελάτη.

HOUSEKEEPING TRAIN THE TRAINER - (Χανιά)

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Train the Housekeeping Trainer” αναβαθμίζει τις γνώσεις των συμμετεχόντων στο να οργανώνουν άρτια και να υλοποιούν εσωτερικές εκπαιδεύσεις που φέρνουν αποτελέσματα, τόσο στις δεξιότητες που έχει το προσωπικό όσο και στις συμπεριφορές.

MANAGEMENT MASTERCLASS ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ - (Κέρκυρα)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, “Management Masterclass Ενοικιαζόμενων Δωματίων”, βοηθά τους συμμετέχοντες να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις στη διοίκηση και τη λειτουργία της επιχείρησής τους. Επιπλέον θα προσαρμοστούν στο ιδιαίτερα σημαντικό ψηφιακό περιβάλλον όπου τα κοινωνικά δίκτυα και οι διαδικτυακές εφαρμογές παίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στην επικοινωνία όσο και στη διαχείριση του πελάτη.

FRONT OFFICE TRAIN THE TRAINER - (Θεσσαλονίκη)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training Front Office Train the Trainer, έχει ως σκοπό να προετοιμάσει τα στελέχη του χώρου της υποδοχής προκειμένου να αναλάβουν το ρόλο του εσωτερικού εκπαιδευτή. Βασιζόμενοι στην άριστη γνώση των λειτουργικών θεμάτων του τμήματός τους θα εφοδιαστούν με τα απαραίτητα εργαλεία και μεθόδους ώστε να οργανώνουν και να υλοποιούν μία αποτελεσματική ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση.