SETE Training > Σεμινάρια Διοίκησης και Λειτουργικής Διαχείρισης

Διοίκηση & Λειτουργική Διαχείριση


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ & ΣΤΡΕΣ (Ρόδος)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, Διαχείριση Χρόνου & Στρες, βοηθά τους συμμετέχοντες στο να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις, πιέσεις και απειλές του καθημερινού εργασιακού περιβάλλοντος και να αποκτήσουν τον έλεγχο του χρόνου και του εαυτού τους.

ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (Zάκυνθος)

Όσοι συμμετάσχετε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών, θα αναπτύξετε τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να διαχειρίζεστε τα παράπονα των πελατών, να λύνετε προβλήματα και να αντιμετωπίζετε δύσκολες καταστάσεις.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (Ηράκλειο Κρήτης)

Όσοι συμμετάσχετε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών, θα αναπτύξετε τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να διαχειρίζεστε τα παράπονα των πελατών, να λύνετε προβλήματα και να αντιμετωπίζετε δύσκολες καταστάσεις.

ADVANCE COMMUNICATION FRONT LINERS/ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ (Βόλος)

Όλες οι μορφές της ανθρώπινης διάδρασης διέπονται από επικοινωνιακές και συμπεριφορικές τεχνικές. Στον επιχειρηματικό κόσμο και συγκεκριμένα στον τομέα Φιλοξενίας και Εξυπηρέτησης Πελατών τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί δίχως αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών.