SETE Training > Σεμινάρια Διοίκησης και Λειτουργικής Διαχείρισης

Διοίκηση & Λειτουργική Διαχείριση


LEAN MANAGEMENT- LEARNING TO SEE WORKSHOP (Θεσσαλονίκη)

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη. H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

LEAN MANAGEMENT- LEARNING TO SEE WORKSHOP (Κατερίνη)

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη. H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

DIGITAL MARKETING MASTERCLASS (Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Ρόδος)

Στόχος του εντατικού αυτού σεμιναρίου είναι να παρέχει μια εκτενή και πρακτική γνώση του Hλεκτρονικού Mάρκετινγκ εξειδικευμένα για Τουριστικές επιχειρήσεις και επιχειρήσεις Φιλοξενίας (ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια ή εξοχικές κατοικίες), αρχίζοντας με την δημιουργία της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ των επιχειρήσεων φιλοξενίας και προχωρώντας κλιμακωτά σε πιο σύνθετα ζητήματα, όπως η χρήση συμβατικών καθώς εναλλακτικών μέσων προβολής, όπως είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ (Ηράκλειο Κρήτης- Κέρκυρα- Θεσσαλονίκη)

Αποκτούμε αποτελεσματικά εργαλεία και γνώσεις , ώστε να επιτύχουμε ανάπτυξη ικανοτήτων στην αποφυγή και διαχείριση συγκρούσεων με έμφαση σε αυτές του εργασιακού χώρου, την καλλιέργεια δεξιοτήτων στον έλεγχο άσκοπων συναισθηματικών εμπλοκών και τον εντοπισμό ευκαιριών ελέγχου προσωπικών αδυναμιών

LEAN MANAGEMENT- LEARNING TO SEE WORKSHOP (Ηράκλειο Κρήτης - Κέρκυρα)

Σκοπός του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν μέσα από ένα έντονο διαδραστικό εργαστήρι τη φιλοσοφία και τα εργαλεία της Λιτής Διαχείρισης με στόχο την βελτιστοποίηση των εσωτερικών τους διεργασιών και της συνολικής εικόνας της μονάδας τους στον πελάτη. H εφαρμογή των βελτιώσεων αρχίζει αμέσως μόλις οι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν το workshop. Δεν υπάρχει τίποτα θεωρητικό ή υποθετικό, υλοποιείται μια πραγματική αλλαγή.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ & ΣΤΡΕΣ (Θεσσαλονίκη- Ηράκλειο Κρήτης- Ρόδος)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training, Διαχείριση Χρόνου & Στρες, βοηθά τους συμμετέχοντες στο να αναπτύξουν νέες δεξιότητες, προκειμένου να μπορούν να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις διάφορες προκλήσεις, πιέσεις και απειλές του καθημερινού εργασιακού περιβάλλοντος και να αποκτήσουν τον έλεγχο του χρόνου και του εαυτού τους.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (Ηράκλειο Κρήτης - Ρόδος)

Ένα μοναδικό διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο οποίο αναλύονται οι σημαντικότερες έννοιες της εξυπηρέτησης και παρουσιάζεται η πελατοκεντρική φιλοσοφία που δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες και προκαλεί επαναλαμβανόμενες επισκέψεις. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν πως διαμορφώνονται οι επιθυμίες, η αντίληψη και οι προσδοκίες του πελάτη και ποιες είναι οι κατάλληλες διαδικασίες που διαμορφώνουν το κατάλληλο κλίμα στην επιχείρηση για την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ (Καλαμάτα- Ηράκλειο Κρήτης- Χανιά)

Όσοι συμμετάσχετε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διαχείριση Παραπόνων και Αντιμετώπιση Δυσκολιών, θα αναπτύξετε τις ικανότητες και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να διαχειρίζεστε τα παράπονα των πελατών, να λύνετε προβλήματα και να αντιμετωπίζετε δύσκολες καταστάσεις.

BUDGETING-COST CONTROL (Ρόδος-Ηράκλειο Κρήτης-Θεσσαλονίκη)

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να βοηθήσει τα ανωτέρω στελέχη να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις ή και να εμβαθύνουν σε εργαλεία σύνταξης , κατάρτισης, υλοποίησης και ελέγχου προϋπολογισμού και προγραμματισμού καθώς ο προϋπολογισμός αφορά όλα τα τμήματα και τις διευθύνσεις σε μία επιχείρηση.

ADVANCE COMMUNICATION- SUPERVISORS & MANAGERS (Ρόδος- Θεσσαλονίκη- Χανιά)

Όλες οι μορφές της ανθρώπινης διάδρασης διέπονται από επικοινωνιακές και συμπεριφορικές τεχνικές. Στον επιχειρηματικό κόσμο και συγκεκριμένα στον τομέα Φιλοξενίας και Εξυπηρέτησης Πελατών τίποτε δεν μπορεί να επιτευχθεί δίχως αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαχείρισης πελατών.
Page 1 of 4 (36 items)Prev1234Next