el-GRen-GB

 
Branding Ταυτότητα και Εικόνα Τουριστικών Επιχειρήσεων - Κέρκυρα
Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2019

Branding Ταυτότητα και Εικόνα Τουριστικών Επιχειρήσεων

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

  • Ιδιοκτήτες ή στελέχη διοίκησης μονάδων φιλοξενίας κάθε μεγέθους και κατάταξης
  • Ιδιοκτήτες ή επικεφαλής μονάδων εστίασης κάθε ύφους και μεγέθους
  • Ιδιοκτήτες, στελέχη επιχειρήσεων ή επαγγελματίες που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον Τουρισμό

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Branding Επιχειρήσεων Τουρισμού. Δοκιμασμένα, αποτελεσματικά εργαλεία πωλήσεων, ανταγωνιστικότητας, διαφοροποίησης και βελτίωσης της κερδοφορίας. Δίνουν πιστευτές απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις κάθε πιθανού επισκέπτη και μελλοντικού πελάτη, όπως “γιατί να σε προτιμήσω;”, “τι εμπειρία θα έχω;”, “τι σε κάνει διαφορετικό και καλύτερο” κλπ.

Ένα θέμα που αφορά κάθε επιχείρηση φιλοξενίας και εστίασης, κάθε μεγέθους, που θέλει να διεκδικήσει καλύτερη θέση, περισσότερους και ευχαριστημένους πελάτες, μεγαλύτερα κέρδη, σταθερή ανάπτυξη.

Συχνό σημείο προς βελτίωση των ελληνικών επιχειρήσεων, που λανθασμένα θεωρούν την Εικόνα και την Ταυτότητα “πολυτέλειες” που αφορούν αφορά μόνο μεγάλους παίκτες. Η διεθνής πραγματικότητα αποδεικνύει τα ακριβώς αντίθετα: Οι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις τα χρειάζονται περισσότερο και έχουν να κερδίσουν τα περισσότερα.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

  • Bασικές αρχές Μarketing, Βranding και Ταυτότητας/ Ορισμοί
  • Βασικά εργαλεία και η σημασία τους (Όραμα/ Αποστολή/ Positioning)
  • Όνομα/Σήμα και λογότυπος
  • Γιατί και πόσο μας αφορά
  • Παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές
  • Ισχυρά και αδύναμα σημεία / Ευκαιρίες και απειλές
  • Συνολική εμπειρία / Αυθεντικότητα/Μύθος
  • Πώς διαμορφώνεται, τι συμπεριλαμβάνεται, τι προβάλλεται, πώς ιεραρχούνται
  • Target group / προφίλ επισκέπτη
  • Σημασία της παράδοσης, της Ιστορίας, του τι συμβαίνει στον προορισμό
  • Διαδίκτυο/Εικόνες/Λέξεις/ «Επίσκεψη από απόσταση»
  • Ιεράρχηση, χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμός

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: DASC Branding

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Δημοσθένης Μπρούσαλης (Κωδικός ΛΑΕΚ: 68061)

Σύμβουλος branding και επικοινωνίας / Γενικός Διευθυντής DASC Branding. Δημιουργεί συνεχώς brands από το 1983, ως ιδρυτικό μέλος της εταιρίας DASC Branding, που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της Στρατηγικής και του Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας. Εξειδικεύεται στο Branding Προορισμών και Τουρισμού με έμφαση στον Τουρισμό Γεύσης (Food Tourism), στο Branding Eξαγωγών (Εxport Branding), καθώς και στο Εταιρικό στο Προϊοντικό Branding. Tα τελευταία χρόνια, συμβάλλει ενεργά στην ελληνική προσπάθεια εξωστρέφειας βοηθώντας δυναμικές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να πετύχουν τους εξαγωγικούς στόχους τους. Στο πλαίσιο αυτό υπογράφει μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding και τοποθέτησης επώνυμων ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και ημερίδες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τρίτη 19 Μαρτίου 2019, 10:00-18:00

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019, 10:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Αίθουσα ΟΛΚΕ, Κτίριο Νέου Επιβατικού Σταθμού, Νέο Λιμάνι, Κέρκυρα

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΑΑ&Partners

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ

*Σημείωση:  Τα τμήματα θα είναι 20 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

        

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ.

Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ