el-GRen-GB

 
F&B Marketing Masterclass - Κέρκυρα
Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

F&B Marketing Masterclass

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε ιδιοκτήτες και διευθυντές αυτόνομων εστιατορίων ή διευθυντών/ προϊσταμένων  χώρων εστίασης ξενοδοχείων, ιδιοκτήτες μπαρ, παραγωγούς τοπικών προϊόντων με προοπτική στον τομέα του αγροτουρισμού και ιδιοκτήτες καταστημάτων τοπικών προϊόντων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο παρουσιάζει με περιεκτικό τρόπο τις διαδικασίες και τις τεχνικές που θα πρέπει να ακολουθήσει σήμερα μια επιχείρηση εστίασης, με στόχο να μετατρέψει την ιδέα σε ελκυστικό προϊόν, ξεκινώντας από τον σχεδιασμό έως την υλοποίηση της, αλλά και τους τρόπους προβολής και προώθησης της στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με σκοπό την κατανόηση βήμα προς βήμα όλων των σταδίων εκείνων που βοηθούν στην αποτελεσματική σχεδίαση, υλοποίηση και προβολή μιας ιδέας, προϊόντος ή υπηρεσίας στον χώρο της εστίασης καθώς και τη σύνδεση της με τον Τουρισμό.

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

  • Communication - Επικοινωνία – Βασικές αρχές
  • Branding – Βασικές αρχές
  • H γαστρονομία ως τουριστικό προϊόν
  • Marketing - Χτίζοντας μία στρατηγική προώθησης
  • Food Marketing, επικοινωνία του φαγητού
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης – λειτουργία, παραδείγματα, διαχείριση κρίσεων
  • ΜΜΕ και φαγητό – Έντυπα, Internet

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Χάρης Τζαννής

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971 και σπούδασε ειδικός ψηφιακών εφαρμογών με πολυμέσα ενώ ακολούθησε μεταπτυχιακό στο Παρίσι για την παραγωγή και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου.

Συνεργάστηκε με σημαντικές εταιρείες παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου σε διάφορους τομείς ενώ συνδύασε επαγγελματικά την τεχνολογία με την γαστρονομία και τον πολιτισμό. Το 2003 ίδρυσε την Άσπρη λέξη της ημέρας, εκδίδοντας παράλληλα γλωσσολογικά λεξικά, ενώ το 2011 εξέδωσε το πρώτο ελληνικό γαστρονομικό λεξικό με τίτλο Η γλώσσα της γεύσης. To 2012 εργάστηκε ως αρχισυντάκτης στο portal Pathfinder.gr, όπου ξεκίνησε την παραγωγή διαδικτυακών γαστρονομικών εκπομπών για την ιστορία των τροφών. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε συνεργασία με τον γαστρονομικό οδηγό The Food and Leisure Guide όπου σχεδίασε και παρουσίασε μια σειρά διαδικτυακών εκπομπών όπως τις The Chefs, The Bartenders και The cocktails. Το 2016 συνδυάζει την γαστρονομία και το τουρισμό λανσάροντας το www.YelloAthens.com, πλατφόρμα γαστρονομικών εμπειριών με επίκεντρο την Αθήνα, ενώ το 2017 λανσάρει το www.productoftheday.com, δηλαδή την καθημερινή παρουσίαση ελληνικών προϊόντων και παράλληλα συνεργάζεται με το Αθηνόραμα Umami. 

Σήμερα, εκτός από το «YelloAthens» και το «Product Of The Day» συνεχίζει ως ειδικός συνεργάτης εταιρειών στον τομέα των ελληνικών προϊόντων, ενώ μελετά και παρουσιάζει μοντέλα ανάπτυξης που στηρίζονται στην γαστρονομία και τον τουρισμό.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019, 10:00-18:00

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2019, 10:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Θα ανακοινωθεί σύντομα 

*Σημείωση:  Τα τμήματα θα είναι 20 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

        

Για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας πατήστε ΕΔΩ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ.

Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ