el-GRen-GB

 
ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ-Ταυτότητα Προορισμού (Destination branding)-ΠΙΕΡΙΑ
Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

Ταυτότητα Προορισμού (Destination branding)

Σε Συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε ΕΔΩ

ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ

  • Ιδιοκτήτες ή στελέχη διοίκησης μονάδων φιλοξενίας,
  • Ιδιοκτήτες ή επικεφαλής μονάδων εστίασης και διασκέδασης,
  • Ιδιοκτήτες ή στελέχη επιχειρήσεων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον Τουρισμό,
  • Υψηλόβαθμα στελέχη Αυτοδιοίκησης, σχετικά με τον Τουρισμό, αιρετά ή και επαγγελματικά (Τουριστικές επιτροπές, Αντιδημαρχίες ή Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αναπτυξιακές εταιρίες κλπ.)
  • Στελέχη διοίκησης παραγωγικών φορέων (Επιμελητήριο, Επαγγελματικοί σύλλογοι),
  • Υψηλόβαθμα στελέχη Μορφωτικών Ιδρυμάτων που έχουν την έδρα τους στον προορισμό.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Ταυτότητα Προορισμού (Destination branding). Πανίσχυρο “εργαλείο” σύγχρονου marketing και branding, ανταγωνιστικότητας και ανάπτυξης κάθε φιλόδοξου τόπου, παγκοσμίως. Οργανώνει το προφίλ του προορισμού και προβάλει ξεκάθαρα με εικόνες, μηνύματα και κείμενα, όσα τον κάνουν μοναδικό, γοητευτικό και αυθεντικό. Κεφαλαιοποιεί τα πλεονεκτήματα, περιγράφει τις εμπειρίες και δημιουργεί προσδοκία, ώστε ο τόπος, στοχευμένα και με αυτοπεποίθηση, να διεκδικήσει επισκέπτες, αγορές, επενδύσεις και έσοδα. Τελικοί στόχοι του Εκπαιδευτικού προγράμματος / workshop «Ταυτότητα Προορισμού: Δημιουργώ / Διεκδικώ / Κερδίζω»:

  • Αρχική γνώση για το τι είναι και που βοηθάει η Ταυτότητα προορισμού,
  • Διάχυση της γνώσης σε όλους τους stakeholders,
  • Δημιουργία άτυπης αρχικής ομάδας / Αίσθηση ανοίκειν και συμμετοχής,
  • Συναίνεση μέσα στην ομάδα αυτή,
  • Βάσεις για αρχή και συνέχεια της προσπάθειας δημιουργίας Ταυτότητας προορισμού,
  • Δημιουργία “πρεσβευτών” της ανάγκης δημιουργίας Ταυτότητας προορισμού.

 ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

  • Bασικές αρχές marketing και branding
  • Τι είναι Ταυτότητα προορισμού και πώς δημιουργείται
  • Παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές
  • Ισχυρά και αδύναμα σημεία / Ευκαιρίες και απειλές
  • Συνολική εμπειρία / Αυθεντικότητα
  • Τι συμπεριλαμβάνεται, τι προβάλλεται, πώς ιεραρχούνται
  • Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
  • Αγορές-στόχος και προφίλ επισκέπτη
  • Σημασία της εικόνας και της επικοινωνίας
  • Ποιοί συμμετέχουν, ποιοί οφελούνται και πώς
  • Χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμός
  • Τρόποι διαχείρισης

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: DASC Branding

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Δημοσθένης Μπρούσαλης

Σύμβουλος branding και επικοινωνίας / Γενικός Διευθυντής DASC Branding. Δημιουργεί συνεχώς brands από το 1983, ως ιδρυτικό μέλος της εταιρίας DASC Branding, που κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της Στρατηγικής και του Χτισίματος Εικόνας και Ταυτότητας. Εξειδικεύεται στο Branding Προορισμών και Τουρισμού με έμφαση στον Τουρισμό Γεύσης (Food Tourism), στο Branding Eξαγωγών (Εxport Branding), καθώς και στο Εταιρικό στο Προϊοντικό Branding. Tα τελευταία χρόνια, συμβάλλει ενεργά στην ελληνική προσπάθεια εξωστρέφειας βοηθώντας δυναμικές επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να πετύχουν τους εξαγωγικούς στόχους τους. Στο πλαίσιο αυτό υπογράφει μερικές από τις πιο επιτυχημένες μελέτες branding και τοποθέτησης επώνυμων ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Είναι βασικός εισηγητής σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και ημερίδες.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 16 ώρες

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018, 10:00-18:00

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018, 10:00-18:00

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Danai Hotel & Spa, Θάλλειας, Ολυμπιακή Ακτή

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΑΑ&Partners

*Σημείωση:  Τα τμήματα θα είναι 20 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

 Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ 

        

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε ΕΔΩ

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ. Για να δείτε όλα τα σεμινάρια του INΣΕΤΕ πατήστε εδώ

Πότε ;

Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2018 10:00 πμ 
&
Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 

Πού ;

Hotel Danai & Spa 
Θάλειας 7 
601 00 Ολυμπιακή Ακτή 
Πιερία, Ελλάδα 


Προβολή μεγαλύτερου χάρτη