Προγράμματα > e-Counseling

"E-Counseling": το νέο πρόγραμμα παροχής διαδραστικών υπηρεσιών επαγγελματικής καθοδήγησης στον τουριστικό τομέα

Ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων από ενδιαφερόμενους για τη συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα “Ε-Counseling που υλοποιεί το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ).

To E-Counselling περιλαμβάνει την ανάπτυξη και υποστήριξη της λειτουργίας ηλεκτρονικού συστήματος διαδραστικών υπηρεσιών συμβουλευτικής, που θα προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης και παρακολούθησης εξατομικευμένων προγραμμάτων και υπηρεσιών εκπαίδευσης, καθώς και τη δημιουργία κατάλληλου υποστηρικτικού υλικού. Επίσης, το πρόγραμμα περιλαμβάνει πιλοτική λειτουργία του συστήματος με παροχή διαδραστικών υπηρεσιών επαγγελματικής καθοδήγησης, σε τουλάχιστον 1.000 συμμετέχοντες.

Δικαίωμα συμμετοχής στην πιλοτική δράση εξ αποστάσεως συμβουλευτικής έχουν φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών (άνεργοι, εργαζόμενοι, φοιτητές, επιχειρηματίες, επαγγελματίες όλων των κλάδων κ.λπ) οι οποίοι ενδιαφέρονται να απασχοληθούν ή απασχολούνται ήδη στον τουριστικό τομέα. Η συμβουλευτική υποστήριξη θα υλοποιηθεί από συμβούλους σταδιοδρομίας ή επιχειρηματικότητας, μέσω πέντε (5) εξ αποστάσεως συνεδριών, διάρκειας 45 λεπτών, ενώ θα ακολουθήσουν και δύο (2) εξ αποστάσεως συνεδρίες mentoring και μία τελική συνεδρία μεταπαρακολούθησης με τον σύμβουλο και τον μέντορα.

Να σημειωθεί ότι η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της Πράξης «Ενίσχυση της θεσμικής και επιχειρησιακής ικανότητας του ΣΕΤΕ», η οποία εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Επίσης, υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία ΑΠΟΨΗ Α.Ε., η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, με εξειδίκευση στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων διαδικτυακών εφαρμογών και στην ανάπτυξη εφαρμογών λογισμικού.

Τα οφέλη για τους συμμετέχοντες

Τα βασικότερα προσδοκώμενα οφέλη που πρόκειται να αποκομίσουν οι συμμετέχοντες της δράσης, μέσα από τη διαδικασία της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής, επιγραμματικά αφορούν τα παρακάτω:

  • Ενίσχυση δεξιοτήτων των συμβουλευομένων με τη βοήθεια κορυφαίων επαγγελματιών από τον κλάδο του τουρισμού
  • Επαγγελματικός προσανατολισμός και πληροφόρηση για τις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας
  • Συμπλήρωση εξειδικευμένων εργαλείων συμβουλευτικής και ανάλυσή τους από έμπειρους συμβούλους
  • Προετοιμασία υποδείγματος βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής
  • Τεχνικές αναζήτησης εργασίας
  • Καθοδήγηση για εκπαιδευτικά αντικείμενα που μπορούν να αναβαθμίσουν τις υπάρχουσες γνώσεις και δεξιότητες του συμβουλευόμενου.

 Αναφορικά με τα προσδοκώμενα οφέλη από τη διαδικασία του Mentoring, πρωταρχικής σημασίας όφελος για τον συμβουλευόμενο, είναι η ευκαιρία αλληλεπίδρασης και μάθησης από έναν επαγγελματία με εμπειρία και μεγαλύτερο δίκτυο επαφών στο πεδίο του. Το στέλεχος εγνωσμένης εμπειρίας του κλάδου του τουρισμού, θα παρέχει γνώσεις, υποστήριξη, ενθάρρυνση στον συμβουλευόμενο, ο οποίος  ενισχύει τα κίνητρά του, μαθαίνοντας νέες στρατηγικές εκπαίδευσης, κατάρτισης και προσαρμογής στην αγορά εργασίας.

Προσωπική βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών πόρων

Καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης της συμβουλευτικής παρέμβασης, θα βρίσκεται στη διάθεση των συμμετεχόντων Προσωπική Βιβλιοθήκη εκπαιδευτικών πόρων (e-library). Μέσω της Βιβλιοθήκης, ο σύμβουλος θα έχει τη δυνατότητα να μοιραζεται αρχεία με τον χρήστη, καθώς και άλλα αρχεία που συμβάλλουν στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης του χρήστη, στην ανάπτυξη του επαγγελματικού του προφίλ, στην παρουσία του στην αγορά εργασίας, στη βελτίωση της ποιότητας της εργασίας του ή και στην ανάδειξη των αποτελεσμάτων της.

Πληροφορίες Εγγραφής

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κάνουν την αίτησή τους για συμμετοχή στην Δράση από τις 10/10/2018 ενώ η δράση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 24/01/2019. Ο υποψήφιος του έργου, μέσω διαφόρων διόδων επικοινωνίας (πλατφόρμα έργου www.e-counseling.gr, www.sete.gr, www.insete.gr, ενημερωτικά newsletters, banners δημοσιότητας κ.ο.κ.), εισέρχεται στην πρώτη σελίδα της πλατφόρμας και ακολουθεί τις οδηγίες για την αίτησή του.