Εμπειρία Πελάτη


Advanced Complaint Handling-Πάτρα

Γιατί χάνονται οι πελάτες; Εγώ πρέπει να ασχοληθώ με αυτό; Τι χάνουμε εμείς; Τί περιμένουν οι πελάτες από τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί; Πώς εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντηθούν σε αυτό το διήμερο εργαστήριο αντιμετώπισης δύσκολων πελατών και επίλυσης προβλημάτων.

ΥΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ - Advanced Complaint Handling-Αθήνα

Γιατί χάνονται οι πελάτες; Εγώ πρέπει να ασχοληθώ με αυτό; Τι χάνουμε εμείς; Τί περιμένουν οι πελάτες από τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί; Πώς εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντηθούν σε αυτό το διήμερο εργαστήριο αντιμετώπισης δύσκολων πελατών και επίλυσης προβλημάτων.

Επιλογή Περιοχής

Δείτε τα σεμινάρια μας ανά περιοχή:
v