el-GRen-GB
  • INSETE WORKSHOPS
    Δείτε τις μελέτες και τις παρουσιάσεις
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Executive Training Courses
  • Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    Παρουσίαση των οικονομικών στοιχείων του τουρισμού στην Ελλάδα και της σημασίας που έχει ο κλάδος στο ΑΕΠ, την Απασχόληση και το Ισοζύγιο Πληρωμών
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ
    Επιταγή Εισόδου για νέους έως 29 ετών σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού για απόκτηση εργασιακής εμπειρίας
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΝΣΕΤΕ
    Εγγραφείτε στη λίστα αποδεκτών των μελετών και δελτίων του ΙΝΣΕΤΕ

Νέα - Ανακοινώσεις


ADVANCED COMPLAINT HANDLING - (Θεσσαλονίκη)

Το εκπαιδευτικό εργαστήρι του SETE Training ‘Advanced Complaint Handling’, θα σας βοηθήσει να διαχειρίζεστε καλύτερα τα παράπονα και τις δύσκολες καταστάσεις με τους πελάτες σας και β) να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο οργάνωσης και εκπαίδευσης στην ομάδα σας, ώστε να μπορούν να τα διαχειρίζονται μόνοι τους, επαγγελματικά και αποτελεσματικά.

MICE MASTERCLASS - (Θεσσαλονίκη)

Το πρόγραμμα “MICE Masterclass” απευθύνεται σε όλο το προσωπικό των τμημάτων των πωλήσεων των ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτορείων, καθώς και σε οποιοδήποτε άλλο μέλος του προσωπικού χειρίζεται τόσο μεμονωμένες κρατήσεις όσο και κρατήσεις γκρουπ και εκδηλώσεων.

ADVANCED COMMUNICATION - (Ηράκλειο Κρήτης)

Αυτό το δεκαεξάωρο διαδραστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βιωματική εξάσκηση αλλά και την εκπαίδευση στελεχών του χώρου Φιλοξενίας, Μαζικής Εστίασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης επικοινωνίας τόσο με πελάτες όσο και με συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα. Η μεθοδολογία του εργαστηρίου αποτελείται από μετάδοση γνώσης, , εμπειρική εξάσκηση και παραμετροποιημένα σενάρια στην πραγματικότητα των δραστηριότητες και ασκήσεις.

ADVANCED COMMUNICATION - (Ζάκυνθος)

Αυτό το δεκαεξάωρο διαδραστικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη βιωματική εξάσκηση αλλά και την εκπαίδευση στελεχών του χώρου Φιλοξενίας, Μαζικής Εστίασης και Εξυπηρέτησης Πελατών σε εξειδικευμένες και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης επικοινωνίας τόσο με πελάτες όσο και με συνεργάτες σε όλα τα επίπεδα. Η μεθοδολογία του εργαστηρίου αποτελείται από μετάδοση γνώσης, , εμπειρική εξάσκηση και παραμετροποιημένα σενάρια στην πραγματικότητα των δραστηριότητες και ασκήσεις.
Δείτε όλα τα Νέα 

Εγγραφή

Εγγραφείτε εδώ για τις Μελέτες/Στατιστικά Δελτία του SETE INTELLIGENCE
Email
Όνομα
Επώνυμο
Οργανισμός
Εγγραφή

Προσκλήσεις - Προκηρύξεις

Δείτε όλες τις Προσκλήσεις