el-GRen-GB
  • Intelligence
    Η Ελληνική Οικονομία: Κατάσταση και προοπτικές, τεύχος 5, Ιούνιος 2018
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
    Executive Training Courses
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ
    Επιταγή Εισόδου για νέους έως 29 ετών σε ιδιωτικές επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού για απόκτηση εργασιακής εμπειρίας
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΝΣΕΤΕ
    Εγγραφείτε στη λίστα αποδεκτών των μελετών και δελτίων του ΙΝΣΕΤΕ
  • SETE Intelligence
    O Αιγιαλός ως Παραγωγικός Πόρος
  • SETE Intelligence
    Μελέτη για την ορθολογική αναθεώρηση της εκτός σχεδίου δόμησης
  • SETE Intelligence
    Μελέτη για τον τουρισμό και τον χωροταξικό σχεδιασμό
  • SETE Intelligence
    Μελέτη για τον τουρισμό πόλεων
  • SETE Intelligence
    Φύση, πολιτισμός και τουριστική ανάπτυξη

Νέα - Ανακοινώσεις


Menu Development & Cost Control Masterclass - Ηράκλειο Κρήτης

Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να εφαρμόσετε υπεύθυνες και βιώσιμες πρακτικές τόσο στον ξενοδοχειακό κλάδο όσο και στις επισιτιστικές επιχειρήσεις. Μέσα από μια διαδραστική ολιστική προσέγγιση θα καλυφθούν οι κατευθυντήριες γραμμές για την Σύνθεση ενός Εδεσματολογίου (Μενού και τον Σχεδιασμό της Κάρτας καθώς και στον Σχεδιασμό και την Οργάνωση των προμηθειών

Branding Ταυτότητα και Εικόνα Τουριστικών Επιχειρήσεων - Κέρκυρα

Συχνό σημείο προς βελτίωση των ελληνικών επιχειρήσεων, που λανθασμένα θεωρούν την Εικόνα και την Ταυτότητα “πολυτέλειες” που αφορούν αφορά μόνο μεγάλους παίκτες. Η διεθνής πραγματικότητα αποδεικνύει τα ακριβώς αντίθετα: Οι μικρές και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις τα χρειάζονται περισσότερο και έχουν να κερδίσουν τα περισσότερα.

Advanced Complaint Handling - Ιωάννινα

Γιατί χάνονται οι πελάτες; Εγώ πρέπει να ασχοληθώ με αυτό; Τι χάνουμε εμείς; Τί περιμένουν οι πελάτες από τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί; Πώς εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντηθούν σε αυτό το διήμερο εργαστήριο αντιμετώπισης δύσκολων πελατών και επίλυσης προβλημάτων.

Advanced Complaint Handling-Πάτρα

Γιατί χάνονται οι πελάτες; Εγώ πρέπει να ασχοληθώ με αυτό; Τι χάνουμε εμείς; Τί περιμένουν οι πελάτες από τον υπάλληλο που τους εξυπηρετεί; Πώς εκλαμβάνουμε τα παράπονα των πελατών και πολλά άλλα ερωτήματα θα απαντηθούν σε αυτό το διήμερο εργαστήριο αντιμετώπισης δύσκολων πελατών και επίλυσης προβλημάτων.
Δείτε όλα τα Νέα 

Εγγραφή

Εγγραφείτε εδώ για τις Μελέτες/Στατιστικά Δελτία του INSETE INTELLIGENCE
Email
Όνομα
Επώνυμο
Οργανισμός
Εγγραφή

Προσκλήσεις - Προκηρύξεις

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018
CALL FOR EXPRESSION OF INTEREST

Δείτε όλες τις Προσκλήσεις