hacklink justin tv şehirlerarası evden eve nakliyat Paykasa Paykwik paykwik iptv
Kadıköy evden eve nakliyat
Babasıyla sevgili olan cici üvey annesi de dahil olmak sex hikayeleri üzere ailecek botanik bir otele tatile çıkan oğlan üvey sikiş annesinin babasıyla sürekli seks yaparken çıkardıkları sesleri mobil pornolar duyup kendisi kimseyi sikemediği için azgınlaşır ve sikecek delik ararken sikiş odasında 31 çekmeye başlar Maddi durumu çok iyi olan genç porno resimleri ve bekar herif etrafındaki tüm arkadaşlarını ve tanıdığı sikiş herkesi çağırarak kendi villasında doğum günü partisi yapacağını porno fotoğrafları söyler Buna katılacak olan gençler Genç kalmak için sürekli spor liseli porno yapan milf kadın evde yapılabilecek her türlü spor dalını yapar

  • Συχνές Ερωτήσεις

  • 1. Τι ακριβώς είναι το ΙΝΣΕΤΕ και το SETE Training;

    Το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ είναι μία Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία που ιδρύθηκε στις αρχές του 2013 με πρωτοβουλία του ΣΕΤΕ και σκοπό την ενημέρωση, την αναβάθμιση της ποιότητας των επιχειρήσεων, τη διάχυση της γνώσης και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

    Το SETE Training είναι ένα τμήμα του ΙΝΣΕΤΕ, το οποίο δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης και μέσα από τις δράσεις του, έχει ως στόχο, να εξοπλίσει τους επαγγελματίες του τουρισμού με δεξιότητες και γνώσεις, ενισχύοντας το τουριστικό προϊόν της χώρας. Μέρος της δράσης του SETE Training αποτελεί, η διοργάνωση σεμιναρίων σε όλη την Ελλάδα σε μια πληθώρα θεματικών ενοτήτων.

    «Η Γνώση είναι δύναμη» και στο SETE Training είμαστε φανατικοί οπαδοί αυτής της φράσης. Για το λόγο αυτό, με τις εκπαιδευτικές μας δράσεις προσφέρουμε Γνώση, Ενημέρωση, Εξέλιξη και Ανάπτυξη σε όλους τους εκπροσώπους του ελληνικού τουρισμού, με στοχευμένα προγράμματα που απαντάνε ξεκάθαρα στις ανάγκες του σύγχρονου επαγγελματία και είναι φτιαγμένα αποκλειστικά γι’ αυτόν. Με συμβολικά κόστη συμμετοχής, που δίνουν σε όλους ίση πρόσβαση στην κατάρτιση. Στόχος μας είναι, η ενδυνάμωση και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων, των ικανοτήτων και της κουλτούρας των ανθρώπων μας, για έναν Τουρισμό που θα συνεχίσει να είναι η Κιβωτός της Ελληνικής Οικονομίας.

  • 2. Ποια θέματα καλύπτουν τα σεμινάρια;

    Τα σεμινάρια του SETE Training καλύπτουν θεματολογίες που αφορούν τις εξής βασικές κατηγορίες:

    • Πωλήσεις και Marketing (π.χ Digital Marketing Masterclass)
    • Διοίκηση (π.χ Strategic Optimization & Revenue Management)
    • Tεχνικά σεμινάρια (π.χ Mοντέρνα ελληνική κουζίνα)

    Επίσης, καλύπτουν τα περισσότερα τμήματα μιας τουριστικής επιχείρησης (κουζίνα, οροφοκομία, υποδοχή, εξυπηρέτηση κ.α.) αλλά και τουριστικούς κλάδους (τουριστικά πρακτορεία, ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια κ.α.). Τέλος, σχεδιάζονται για να καλύψουν όλα τα ιεραρχικά επίπεδα (εργαζόμενοι πρώτης γραμμής, προϊστάμενοι τμημάτων, διευθυντές/ ιδιοκτήτες).

  • 3. Γιατί επιλέγετε αυτές τις θεματολογίες;

    Κάθε χρόνο το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ υλοποιεί μελέτη διάγνωσης αναγκών του κλάδου, με σκοπό να ανακαλύψει τις ελλείψεις της αγοράς σε δεξιότητες και γνώσεις. Βάσει των αποτελεσμάτων της μελέτης διάγνωσης εκπαιδευτικών αναγκών, προχωρά στην διοργάνωση σεμιναρίων που θα καλύψουν αυτές τις ανάγκες.

  • 4. Πώς ενημερώνομαι για τα σεμινάρια;

    Τα σεμινάρια μας ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Ιnsete, στους λογαριασμούς social media του SETE Training (facebook, Instagram, Linkedin) καθώς και στο λογαριασμό twitter του INSETE.

    Επίσης, όλοι οι προηγούμενοι συμμετέχοντες και τα άτομα που έχουν επικοινωνήσει μαζί μας και δηλώσει το ενδιαφέρον τους, ενημερώνονται μέσω προσωπικού e-mail.

    Τέλος, σε όλες τις επιχειρήσεις μέλη του ΣΕΤΕ αποστέλλεται ενημερωτικό δελτίο τύπου.

  • 5. Πώς κάνω αίτηση;

    Η αίτηση σε όλα τα σεμινάρια του SETE γίνεται αποκλειστικά μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας eventora. Μπορείτε να δείτε όλες τις δράσεις του SETE Training στην eventora εδώ.

  • 6. Ποιο είναι το κόστος των σεμιναρίων;

    To κόστος του κάθε σεμιναρίου για τον συμμετέχοντα είναι το 30-50% του πραγματικού κόστους, καθώς το SETE Training καλύπτει το 50-70% της συμμετοχής.

    Το τελικό κόστος ποικίλει ανά σεμινάριο και το είδος εισιτηρίου (Ιδιώτης, Επιχείρηση Μέλος του ΣΕΤΕ, Επιχείρηση Μη Μέλος του ΣΕΤΕ, Επιχείρηση Μέλος Συλλογικού Τουριστικού Φορέα).

  • 7. Πως γίνεται η πληρωμή των σεμιναρίων;

    Η πληρωμή του κόστους συμμετοχής στην πλειοψηφία των σεμιναρίων γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

    Ο συμμετέχων μόλις ολοκληρώσει την αίτησή του, λαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον/τους λογαριασμούς τραπέζης στους οποίους μπορεί να καταθέσει το κόστος της συμμετοχής του. Αφού πραγματοποιηθεί η κατάθεση, ο συμμετέχον αποστέλλει στο SETE Training το αποδεικτικό της κατάθεσης, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της αίτησης,. Με τον τρόπο αυτό η συμμετοχή είναι επιβεβαιωμένη και ο συμμετέχοντας λαμβάνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο εισόδου του για το σεμινάριο.

  • 8. Τι γίνεται αν δεν μπορέσω τελικά να πάω στο σεμινάριο;

    Η πολιτική ακυρώσεων για τα εκπαιδευτικά σεμινάρια του SETE Training είναι η εξής:

    ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση αφού πρώτα ενημερώσει το SETE Training, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το SETE Training θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο, καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

    ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το SETE Training το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

  • 9. Τι προϋποθέσεις υπάρχουν για να κάνει κάποιος αίτηση στα σεμινάρια;

    Όλες οι περιγραφές των σεμιναρίων του SETE Training περιλαμβάνουν μία παράγραφο με το “ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ”. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να διαβάσουν προσεκτικά την περιγραφή του Προφίλ Συμμετεχόντων και να είναι σίγουροι ότι ανήκουν σε αυτή την ομάδα επαγγελματιών.

    Επιπλέον στα εξειδικευμένα σεμινάρια, όπου απαιτείτε από τους συμμετέχοντες να έχουν ήδη συγκεκριμένες γνώσεις και δεξιότητες, π.χ. Strategic Revenue Optimization & Yield Management, γίνεται έλεγχος των αιτήσεων έτσι ώστε να εξασφαλιστεί η ομοιογένεια της ομάδας. Εγκρίνονται οι συμμετοχές των ενδιαφερόμενων που έχουν τις απαραίτητες βάσεις και εξοικείωση με το αντικείμενο του σεμιναρίου και μπορούν να επωφεληθούν από αυτό.

  • 10. Σε ποιους χώρους διενεργούνται τα σεμινάρια;

    Τα σεμινάρια διενεργούνται σε προσεκτικά επιλεγμένους χώρους που μπορούν να φιλοξενήσουν τις εκάστοτε απαιτήσεις της εκπαίδευσης. Τέτοιες μπορεί να είναι συνεδριακές αίθουσες ξενοδοχείων, εκπαιδευτικές αίθουσες ακαδημαϊκών ιδρυμάτων, κουζίνες εστιατορίων, ξενοδοχείων ή εκπαιδευτικών ινστιτούτων, κ.α.

    Η επιλογή της αίθουσα γίνεται πάντα με γνώμονα την προσβασιμότητα από τους συμμετέχοντες και την εξυπηρέτηση των μεθόδων εκπαίδευσης (hands on, εργαστήρια, θεωρητική κατάρτιση, κ.α.)

  • 11. Από πόσα άτομα αποτελείται η ομάδα των συμμετεχόντων;

    Τα σεμινάρια του SETE Training είναι βιωματικά και διαδραστικά. Οι ομάδες συμμετεχόντων κυμαίνονται μεταξύ 12 και 25 άτομων.

  • 12. Ποια είναι η διάρκεια των σεμιναρίων;

    Κάθε θεματολογία ποικίλει σε διάρκεια. Στόχος του SETE Training είναι οι εκπαιδευτικές ώρες να είναι όσες χρειάζεται για μπορέσουν οι συμμετέχοντες να λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη ότι ο χρόνος των συμμετεχόντων είναι πολύτιμος.

  • 13. Συνήθως τι μέρες και ώρες πραγματοποιούνται τα σεμινάρια;

    Τα σεμινάρια κατά κύριο λόγο έχουν ώρα έναρξης τις 10:00 π.μ. και ολοκληρώνονται τις μεσημεριανές ή απογευματινές ώρες.

    Οι μέρες διεξαγωγής είναι καθημερινές ή/και Σάββατο.

  • 14. Μπορώ να δηλώσω τα σεμινάρια στο ΛΑΕΚ της επιχείρησης μου

    Η πλειοψηφία των συνεργαζόμενων εισηγητών του SETE Training διαθέτουν κωδικό ΛΑΕΚ, κατ’ επέκταση τα προγράμματα μπορούν να ενταχθούν στο ΛΑΕΚ 0.20% της επιχείρησης. Μπορείτε να δείτε ποια προγράμματα μπορούν να υπαχθούν στο ΛΑΕΚ ελέγχοντας αν δίπλα στο όνομα του εισηγητή υπάρχει ο κωδικός ΛΑΕΚ του.

  • 15. Είμαι εκπρόσωπος συλλογικού φορέα και θέλω να διοργανώσουμε σεμινάρια στην περιοχή μας, μπορώ; Τι πρέπει να κάνω;

    Το SETE Training, έχει μία σειρά από επιτυχημένες συνεργασίες με συλλογικούς τουριστικούς φορείς σε όλη της Ελλάδα στο ενεργητικό του. Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα του SETE Training μέσω email στο training@insete.gr ή καλώντας στο Ινστιτούτο ΣΕΤΕ και ζητώντας να μιλήσετε με εκπρόσωπο του SETE Training.

  • 16. Είμαι εκπαιδευτής/ εκπαιδευτικός φορέας ενηλίκων με εξειδίκευση σε θεματολογίες για τον Τουρισμό και ενδιαφέρομαι να συνεργαστώ με το SETE Training. Τι πρέπει να κάνω;

    Το SETE Training αναζητά συνέχεια νέους, εξειδικευμένους συνεργάτες σε θέματα αιχμής της τουριστικής βιομηχανίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το Portfolio ή το βιογραφικό τους μέσω email στο training@insete.gr.

Turkish Voiceover

Seslendirme

Ses Bankası

Tanıtım Filmi Seslendirme

Yabancı Dil Seslendirme

Uluslararası evden eve nakliyat