el-GRen-GB

Επιστροφή
 
Εργαστήριο ΣΤΟΤ ΛΗΜΝΟΥ "Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τι ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;"
Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

"Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ:

Τι ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;"

Το workshop απευθύνεται αποκλειστικά σε:

  • Ιδιοκτήτες και Διευθυντές Ξενοδοχείων και Τουριστικών Καταλυμάτων
  • Ιδιοκτήτες χώρων εστίασης, εστιατορίων, μπαρ και cafe
  • F&B Managers
  • Παραγωγούς τοπικών προϊόντων

ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ

Κατά τη διάρκεια του workshop θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά της σύγχρονης επικοινωνίας και του γαστρονομικού μάρκετινγκ, καθώς και τι αναζητούν πλέον οι επισκέπτες. Θα αναλυθούν επίσης οι σύγχρονες τάσεις στη γαστρονομία και την εστίαση και πως αυτές διαμορφώνουν πλέον τις παρεχόμενες υπηρεσίες, με στόχο την αύξηση των πελατών. Έτσι, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν καλύτερα το σύγχρονο περιβάλλον αλληλεπίδρασης με τους επισκέπτες τους και να μελετήσουν τρόπους προσέγγισης νέων επισκεπτών.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣΧάρης Τζαννής

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971 και σπούδασε ειδικός ψηφιακών εφαρμογών με πολυμέσα ενώ ακολούθησε μεταπτυχιακό στο Παρίσι για την παραγωγή και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου.

Συνεργάστηκε με σημαντικές εταιρείες παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου σε διάφορους τομείς ενώ συνδύασε επαγγελματικά την τεχνολογία με την γαστρονομία και τον πολιτισμό. Το 2003 ίδρυσε την Άσπρη λέξη της ημέρας, εκδίδοντας παράλληλα γλωσσολογικά λεξικά, ενώ το 2011 εξέδωσε το πρώτο ελληνικό γαστρονομικό λεξικό με τίτλο Η γλώσσα της γεύσης. To 2012 εργάστηκε ως αρχισυντάκτης στο portal Pathfinder.gr, όπου ξεκίνησε την παραγωγή διαδικτυακών γαστρονομικών εκπομπών για την ιστορία των τροφών. Την ίδια χρονιά ξεκίνησε συνεργασία με τον γαστρονομικό οδηγό The Food and Leisure Guide όπου σχεδίασε και παρουσίασε μια σειρά διαδικτυακών εκπομπών όπως τις The Chefs, The Bartenders και The cocktails. Το 2016 συνδυάζει την γαστρονομία και το τουρισμό λανσάροντας το www.YelloAthens.com, πλατφόρμα γαστρονομικών εμπειριών με επίκεντρο την Αθήνα, ενώ το 2017 λανσάρει το www.productoftheday.com, δηλαδή την καθημερινή παρουσίαση ελληνικών προϊόντων και παράλληλα συνεργάζεται με το Αθηνόραμα Umami. 

Σήμερα, εκτός από το «YelloAthens» και το «Product Of The Day» συνεχίζει ως ειδικός συνεργάτης εταιρειών στον τομέα των ελληνικών προϊόντων, ενώ μελετά και παρουσιάζει μοντέλα ανάπτυξης που στηρίζονται στην γαστρονομία και τον τουρισμό.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ2.5 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Κυριακή 21 Απριλίου, 2019 

ΩΡΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: 10:00-12:30

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Κινηματοθέατρο "Μαρούλα" 

*Σημείωση: Το τμήμα θα είναι 25 ατόμων και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.


Οι αιτήσεις του workshop"Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ: Τι ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;" ΕΔΩ!

Επιστροφή