el-GRen-GB

Επιστροφή
 
ReGeneration Hospitality Front Office Academy, Powered by INSETE
Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE

Το ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE, βάζει τον τουρισμό και τη φιλοξενία στην κορυφή των επαγγελματικών σας επιλογών! Η πρώτη «κάθετη» Ακαδημία, για τον συγκεκριμένο κλάδο της ελληνικής οικονομίας, σου προσφέρει ολοκληρωμένη θεωρητική εκπαίδευση και πρακτική εξάσκηση, συνολικής διάρκειας περισσότερων από 150 ωρών.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ;

Είναι ένα ολιστικό πρόγραμμα, που θα εισάγει και ξεναγήσει διεξοδικά τους συμμετέχοντες στον κόσμο της φιλοξενίας, με επίκεντρο την υποδοχή του ξενοδοχείου. Η εκπαίδευση αποτελείται τόσο από εξειδικευμένες τεχνικές, θεωρητικές γνώσεις και δεξιότητες, όσο και από όλα τα απαραίτητα soft skills, για την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη των συμμετεχόντων, σε αξιόλογα και ανταγωνιστικά στελέχη του τουριστικού κλάδου.

Ο Τουρισμός, αποτελεί έναν τομέα ο οποίος συνδέεται με οικονομικές, πολιτικές, κοινωνικές, πολιτιστικές και περιβαλλοντικές εξελίξεις και στηρίζεται σε πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή στοιχεία της παραγωγής και της παροχής υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, ο Τουρισμός αποτελεί ένα διατομεακό, διεπιστημονικό πεδίο σπουδών, ο οποίος αντλεί στοιχεία από όλες σχεδόν τις κοινωνικές επιστήμες όπως: Οικονομία, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Περιφερειακή Ανάπτυξη, Νομική, Κοινωνιολογία, Ανθρωπολογία, Γεωγραφία, Ψυχολογία,  Στατιστική, Πληροφορική, κλπ.

Για να μπορέσουν οι συμμετέχοντες του προγράμματος, να λάβουν την απαιτούμενη σφαιρική αντίληψη για την θέση τους, έχουμε διαμορφώσει ένα πλούσιο syllabus με θεωρία και εργαστήρια, διάρκειας 152 ωρών, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδεύσεις πάνω σε σύστημα κρατήσεων PMS, Rooms division management, εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων, διαχείριση χρόνου και στρες, τεχνικές αύξησης πωλήσεων (upselling, cross selling, suggestive selling), συναισθηματική νοημοσύνη, digital marketing, κ.α.

Η θέση του “Front Office/Guest Service Agent”, προσφέρει πληθώρα δυνατοτήτων εξέλιξης για τον εργαζόμενο, όχι μόνο μέσα στο τμήμα της υποδοχής, αλλά και σε άμεσα συνεργαζόμενα τμήματα, καθώς τον τοποθετεί στο επίκεντρο της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Ξεκινάμε λοιπόν την Ακαδημία, με μία θέση εργαζόμενου πρώτης γραμμής, έχοντας συμπεριλάβει στο πρόγραμμα στοιχεία που θα προετοιμάσουν τους μελλοντικούς Star Performers για την επόμενη θέση τους στην ιεραρχία.

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ

Περνώντας με επιτυχία καθένα από τα 4 πρώτα στάδια αξιολόγησης, μπορείς να είσαι κι εσύ ένας από τους φιναλίστ, που θα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κλάδο του Τουρισμού:


1. On line Αιτήσεις

Οι αιτήσεις για το ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE θα παραμείνουν ανοιχτές από τις 14 έως και τις 23 Νοεμβρίου και γίνονται ηλεκτρονικά ΕΔΩ.


2. Game-based assessment

Μόνο εάν περάσεις επιτυχώς από το πρώτο στάδιο αξιολόγησης των αιτήσεων, μπορείς να προχωρήσεις στην επόμενη φάση που είναι το Game-based Assessment. Το Game-based Assessment, αποτελείται από 2 τεστ σε μορφή gamification: ένα τεστ ικανοτήτων (αριθμητικό και διαγραμματικό) και άλλο ένα προσωπικότητας. Μπορείς να τα συμπληρώσεις από κινητό ή tablet και διαρκούν 1-1,5 ώρα.


3. Live Assessment (interviews)

Η επιτυχής ολοκλήρωση του Game-based Assessment, οδηγεί τους συμμετέχοντες στο Live Assessment Centre, που γίνεται στην Αθήνα και αφορά συνεντεύξεις των υποψηφίων από στελέχη της αγοράς. Η φυσική σου παρουσία είναι απαραίτητη, ώστε να εξασφαλιστεί μια δίκαιη και ισότιμη διαδικασία για όλους τους υποψηφίους.


4. Καταβολή εγγυητικού ποσού

Εάν περάσεις επιτυχώς και τις συνεντεύξεις του Live Assessment Center, είσαι πλέον ένας από τους finalists. Συγχαρητήρια! Για να εξασφαλίσεις τη θέση σου στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE είναι απαραίτητη η καταβολή του ποσού των 300 ευρώ, το οποίο θα λειτουργεί ως εγγύηση και θα σου επιστραφεί με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος.


5. 152 ώρες hands-on εκπαίδευσης

Τώρα είσαι έτοιμος/η να παρακολουθήσεις ένα εντατικό πρόγραμμα hands-on εκπαίδευσης (θεωρία και εργαστήρια), διάρκειας 152 ωρών. 

6. Πιστοποίηση

Όταν ολοκληρώσεις με επιτυχία το πρόγραμμα του ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE θα λάβεις και τη σχετική βεβαίωση.


7. Συνεντεύξεις με εταιρείες

Αφού ολοκληρώσεις και το ReGeneration Hospitality Front Office Academy, powered by INSETE, το βιογραφικό σου θα είναι πλέον διαθέσιμο, μέσω της πλατφόρμας του ReGeneration, στις εταιρείες. Στο σημείο αυτό να σε ενημερώσουμε ότι δεν υπάρχει δέσμευση από το πρόγραμμα ότι θα προχωρήσεις σε συνεντεύξεις, καθώς θα πρέπει να υπάρξει σχετικό ενδιαφέρον από τις ίδιες τις εταιρείες που συμμετέχουν στο ReGeneration. Το προφίλ σου θα παραμείνει διαθέσιμο στη βάση δεδομένων του ReGeneration για ένα χρόνο, μέχρι να ξεκινήσεις να εργάζεσαι σε κάποια εταιρεία ή για οποιοδήποτε λόγο να ζητήσεις να το απενεργοποιήσουμε.


8. Προσλήψεις

Αφού περάσεις από συνέντευξη, ενδέχεται να λάβεις πρόταση από μία ή περισσότερες εταιρείες. Εάν αποδεχτείς κάποια απ’ τις προτάσεις, τότε θα υπογράψεις την σύμβαση που θα γίνει μεταξύ εσού και της εταιρείας. Αν αρνηθείς, το προφίλ σου θα παραμείνει διαθέσιμο στην πλατφόρμα μας.

Ο κατώτατος εγγυημένος μισθός για όλους τους υποψηφίους είναι τα 750€/μήνα μικτά.


Κοινωνική προσφορά

Κατά τη διάρκεια της συμμετοχής σου στο πρόγραμμα καλείσαι να ολοκληρώσεις 25 ώρες εθελοντικής εργασίας σε επιλεγμένες ΜΚΟ. Αυτό μπορεί να γίνει πριν ή και κατά τη διάρκεια της πρόσληψης.


ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ

  • Πτυχιούχοι

Απόφοιτοι ελληνικών ή ξένων σχολών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ/ΤΕΙ/κολλέγιο), όλων των γνωστικών πεδίων, με ή χωρίς μεταπτυχιακό τίτλο.

  • Νέοι

Εως και 29 ετών, καθώς το πρόγραμμα απευθύνεται σε πτυχιούχους στο ξεκίνημα της σταδιοδρομίας τους.

  • Μηδενική ή περιορισμένη εργασιακή εμπειρία

Εργασιακή εμπειρία έως και 3 έτη πλήρους απασχόλησης μετά την ολοκλήρωση των σπουδών.

  • Εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες

Ενεργή συμμετοχή σε εξωακαδημαϊκές δραστηριότητες (π.χ. εθελοντισμός, αθλητισμός, επιχειρηματικότητα, καλλιτεχνικά και οποιαδήποτε άλλη μη ακαδημαϊκή δραστηριότητα).

  • Άριστη γνώση αγγλικών

Κάτοχοι πτυχίου επιπέδου τουλάχιστον Β2 (ενδεικτικά πτυχία: FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH (FCE) του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE, (MCCE) MICHIGAN CERTIFICATE OF COMPETENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN, Michigan State University – Certificate of English Language Competency (MSU – CELC): CEF B2.)

  • Δυνατότητα μετεγκατάστασης

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος θα πρέπει να είναι διατεθειμένοι να εργαστούν σε περιοχές της Ελλάδας, πέραν του τόπου κατοικίας τους, κατ’ αντιστοιχία με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Με τη λήξη του εκπαιδευτικού προγράμματος, θα έχεις όλα τα εφόδια και τις δεξιότητες για να διεκδικήσεις μία θέση στην ομάδα του Rooms Division, Upscale ξενοδοχειακών μονάδων. Οι γνώσεις που θα λάβεις από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, θα αποτελέσουν τα θεμέλια για να χτίσεις μία φρέσκια και δυναμική καριέρα στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας. Με εναρκτήριο λάκτισμα το τμήμα της υποδοχής και τις θέσεις του Front Office agent, Guest Service/ Guest Relations Agent, Concierge, VIP Agent κ.α., θα μπορέσεις να γνωρίσεις τη λειτουργία και τα τμήματα ενός ξενοδοχείου και να έρθεις κοντά σε όλα τα συνδεδεμένα τμήματα όπως αυτά των Πωλήσεων, Κρατήσεων, Ανθρώπινου Δυναμικού, κ.α.

Κάνε την αίτηση σου ΕΔΩ

Επιστροφή